6 lut 2015

AVON - śródziemnomorskie ujędrniające serum do szyi i dekoltu

               Witam. Dziś o już prawie zapomnianym kosmetyku z Avonu czyli o śródziemnomorskim ujędrniającym serum do szyi i dekoltu z serii Planet Spa z oliwą z oliwek. Nie było go w katalogu już baaaardzo długo a tu przedwczoraj oglądając katalog nr 3/2015 pojawia się na nowo!!! I to w dość atrakcyjnej ofercie...;)
Moja opinia:
Cała seria Planet spa z oliwą z oliwek jest dla mnie boska, zapach fenomenalny, delikatnie oliwkowy ale bardzo przyciągający uwagę. Producent obiecuje napięcie i ujędrnienie skóry i zaleca stosować ją 2-3 razy w tygodniu. 
O mojej systematyczności szkoda mówić... chociaż zdarzają się okresy, w którym dość intensywnie stosuję dany produkt. Dzięki temu śmiało mogę ocenić dany produkt... 

Wróćmy jednak  do SERUM, które mieści się w małej butelce o pojemności zaledwie 50ml, mimo to bardzo wydajny. Aplikacja za pomocą pompki jest rewelacyjna, produkt jest przezroczysty, lejący. Wystarczy niewielka ilość aby dokładnie wsmarować w okolice szyi, dekoltu. Ja przez dobry tydzień stosowałam produkt codziennie i nic mi się złego nie stało, kosmetyk nie podrażnił mnie, nie wywołał żadnej alergii. Dość szybko się wchłania, uczucie lepkości jakie towarzyszy na początku wsmarowywania dość szybko znika. Moja skóra przy takiej systematyczności zrobiła się jak "pupcia niemowlaka". Była tak przyjemna, gładka w dotyku, dobrze nawilżona. ... dla mnie super produkt!!!  Cieszę się, że znów będę miała okazję go kupić. 
Skład:
Aqua, Propylene Glycol, Glycolic Acid, Glycerin, Hydroxyethylcellulose, Polysorbate 20, Ammonium Hydroxide, Imidazolidinyl Urea, Panthenol, Methylparaben, Parfum, Olea Europaea Leaf Extract, Olea Europaea Oil, Olea Europaea Fruit Extract


A Wy używałyście tego serum?? A może w najbliższym czasie skusicie się na niego, bo naprawdę warto...


2 komentarze:

  1. Używałam bez tej oliwy z oliwek i moje jest 3 razy na NIE :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam maseczkę z tej serii, również polecam :)

    OdpowiedzUsuń