19 mar 2015

BeBeauty- Regenerujący krem do rąk S.O.S.

      Witam.  Dawno dawno temu podczas przerwy w pracy poszłam do Biedronki na zakupy... jak pewnie większość z Was zawsze noszę w torebce krem do rąk, wtedy akurat nie wiem jak to się stało... nie miałam nic a czułam, że moje ręce są strasznie suche...
Jako, że mam spory zapas w domu kremów do rąk (oj ostatnio sprawdziłam, mam ich 8... narazie koniec z kupowaniem...) postanowiłam wziąć coś taniego ( pomyślałam: najwyżej jak będzie kiepski zostawię w pracy do publicznego użytku:))... ale nie spodziewałam się tak fajnego, skutecznego i cudownie pachnącego kremu;)


Obietnice producenta:
"Intensywnie regenerujący krem do rąk skutecznie odżywia, nawilża i chroni bardzo suchą skórę. Eliminuje uczucie szorstkości i dyskomfortu, poprawia elastyczność oraz zapewnia uczucie miękkości. Alantoina chroni przed wysuszeniem i działaniem szkodliwych czynników zewnętrznych. Regularnie stosowany łagodzi i pomaga odbudować zniszczoną skórę dłoni. "

Moja opinia:
Krem znajduje się w  miękkiej tubie, zamykanej na zatrzask  o pojemności 125 ml. Jak widać na zdjęciach opakowanie noszone przez jakiś czas w torebce troszkę straciło na wyglądzie... ale czy to jest istotne skoro krem jest tak świetny i  spełnia wszystkie obietnice dane przez producenta???
Od razu po zastosowaniu znika cały dyskomfort związany z wysuszeniem , szorstkością dłoni.  Konsystencja kremowa, dość gęsta ale łatwo wchłaniająca się zarazem. Krem pozostawia delikatny film na skórze, ale nie jest tłusty czy lepki... czuć, ze otula dłonie warstwą chroniącą przed tymi wszystkimi okropnościami co dookoła czyhają;)  Zapach kwiatowy, delikatny, nie drażniący i dość długo się on utrzymuje.. co dla mnie jest dużym plusem. Świetnie nawilża, łagodzi podrażnienia  i odżywia.
Składu niestety nie podam ponieważ  opakowanie w tej chwili wygląda gorzej niż na zdjęciu i ciężko mi rozczytać pewne rzeczy...:(
Krem kosztuje... dosłownie 4 zł za taką dużą tubę, myślę że to niewiele za tak dobry krem. Na zimę, późną jesień idealny. Polecam, spróbujcie!!!

Pamiętacie o Moim Małym Rozdaniu...????


Klikając w zdjęcie przejdziecie na stronę Rozdania.

A Wy lubicie kremy do rąk  z Biedronki??

7 komentarzy:

  1. Wlaśnie mi się skończył mój kremik i wiem co kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętamy o rozdaniu ;) a jeśli chodzi o kremik to sama go stosowałam i jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny kremik, i w torebce może sobie być.. do teog jeszcze serum, teraz, przy działaniach prmieni słonecnzych może byc przydatne... moje ulubione w tym roku Soufre : http://sklep.soufre.pl/pl/z-linii-oliwkowej/27-serum-do-twarzy-i-dekoltu.html

    OdpowiedzUsuń