11 sty 2013

Moja kolekcja Maseczek Planet Spa Avon

Synek i mężuś poszli spać więc ja coś dla Was napiszę. Oto moja niepełna kolekcja maseczek z serii Planet Spa

*Energetyzująca maseczka z białą herbatą

*Maseczka błotna do twarzy z minerałami z Morza Martwego
*Wygładzająca maseczka do twarzy
*Maseczka głęboko oczyszczająca pory Tajski kwiat Lotosu

Ostatnio doszły jeszcze kolejne maseczki, ale jeszcze leżą w specjalnym pudełku nie rozpakowane, ale może jutro je rozpakuję i wrzucę fotki.
Uwielbiam wszystkie maseczki z Avonu z serii Planet Spa, uważam, że są  bardzo dobre. Spełniają swoja funkcję doskonale. Osobiście wolę maseczki, które zasychają na twarzy tworząc skorupę, która następnie można spokojnie zmyć. Maseczki typu peel off są przeze mnie mniej lubiane, ale po ich zastosowaniu skóra jest równie  przyjemna w dotyku jak po zwykłych.. Najfajniejsza maska dla mnie to maseczka głęboko oczyszczająca pory, zapach delikatny, gdy się ją nakłada jest fioletowa, a gdy zaschnie to robi się  biała. Jutro sobota więc trochę sobie zrobię maseczek, takie domowe spa będzie. Porobię jakieś zdjęcia to dokładniej zrecenzuje te maseczki. Pokaże Wam też resztę maseczek. Któraś z Was je ma w swojej kosmetyczce i którą najbardziej lubicie??

6 komentarzy:

  1. Tez je lubię, są dobre i lubiłam je stosować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam maseczkę błotną i głęboko oczyszczającą pory. Lubię je, moja skóra jest po nich napięta, nawilżona, nic się nie świeci a do tego ładnie pachną i w promocji można je w fajnej cenie kupić :)


    Zapraszam do mnie :)



    OdpowiedzUsuń
  3. Często są za 9,90 z jeszcze jak się jest konsultantką firmy to naprawdę tanio wychodzi;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubie te maseczki. Szczególnie nową z turecką glinką czy jakoś tak :)

    obserwuje. Życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga i zapraszam do mnie
    kosmetykoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaję mi się, że też ją ostatnio zamówiłam;) Jutro sprawdzę.
      Dziękuję! Pozdrawiam

      Usuń
  5. kiedyś lubiłam, ale z czasem zaczęły mnie uczulać :(

    OdpowiedzUsuń