18 lis 2012

Na pomoc stopom!

Regenerum, regeneracyjne serum do pięt.



Oglądając reklamy w telewizji moją uwagę zwrócił preparat do stóp firmy Aflofarm Farmacja Polska. Reklama szczególnie polecała produkt do paznokci, ale pod koniec pojawiła się też informacja o preparacie na stopy.Aptekę mam blisko więc w wolnej chwili wyskoczyłam i kupiłam to serum. Małe opakowanie bo tylko 30g a kosztuje ok 15 zł. Czy to dużo?? Myślę, że nie jak za produkt, który wystarcza na dość długo, pomaga faktycznie na problemy ze stopami, wart polecenia.Preparat jest dość tłusty i ciężko umyć po nim ręce to chyba jedyny minus tego serum. Najczęściej używam go na noc, dodatkowo po nałożeniu go na stopy  zakładam jeszcze skarpetki co  na pewno wzmacnia jego działanie.Skóra stop jest wygładzona i świetnie nawilżona co dla mnie jest bardzo istotne, szczególnie teraz kiedy zbliża się sezon zimowy. Wystarczyło naprawdę kilka dni systematycznego stosowania a moje stópki są wręcz jak pupcia niemowlaka. Używałam niejednego kremu do stóp, peelingu, masek do stóp ale nic nie działa tak jak ten preparat. Nie mam na szczęście problemów z paznokciami ale jakby się kiedyś pojawiły to spróbuję ich drugiego preparatu. Skoro ten działa świetnie to i tamten jest tez pewnie ok. 

A wy używałyście jednego albo drugiego produktu?? Jak wasze spostrzeżenia??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz