18 lis 2012

Mój najlepszy peeling do twarzy

Ziaja Pro Peeling z mikrogranulkami, Mocny

Ziaja, oprócz tego, że jest to moja jedna z ulubionych firm to jeszcze na dodatek mój ulubiony peeling. Co prawda na opakowaniu jest napisane, że jest wyłącznie do użytku profesjonalnego w gabinetach kosmetycznych jednak ja bez problemu go kupiłam (na allegro ) i używam go w domu na własne potrzeby. Jestem Nim po prostu zachwycona. 
Skóra po zastosowaniu jest tak wygładzona i ładnie oczyszcza pory.. Nie uczula i jest bardzo delikatny,ma delikatne drobinki. Nie  trzeba trzeć nim buzi nie wiadomo jak długo i nie wiadomo jak mocno, wystarczy kilkuminutowy delikatny masaż twarzy i od razu czuć działanie tego peelingu.. Nie pamiętam ile kosztował, ale nie sadzę, żeby był drogi jakiś, opakowanie  ma 250 ml i starcza na bardzo długo. Fajne jest też to, iż posiada pompkę więc łatwo go wycisnąć z opakowania. Jedyne do czego mogę się przyczepić jest zapach, dla mnie trochę chemiczny ale da się wytrzymać;).  
 Czy któraś z was go używa?? Jak wasze wrażenia??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz