18 lis 2012

Witam wszystkie bloggerki. 

 A to moje oczyska;)
Już od dłuższego czasu zastanawiałam się nad utworzeniem bloga, zawsze chętnie czytałam wasze blogi, szukając ciekawych informacji o kosmetykach, pielęgnacji  często przeglądałam też blogi o tematyce kuchennej. Jako, że teraz siedzę w domu mam więcej czasu tak więc postanowiłam do was dołączyć;). Może troszkę o sobie. Nazywam się Ewa, mam 27 lat, w lipcu 2010 wyszłam za maż  za Pewnego Marcina a 2 miesiące temu urodziłam synka Szymona, jest cudowny...a jak się zaczyna już śmiać ). Kilka lat temu skończyłam studium kosmetyczne, jednak moje życie zawodowe nie jest z tym związane. Za to kosmetyków w domu mam co nie miara, po prostu uwielbiam wszelakiego rodzaju kosmetyki. dobrze, że mnie jeszcze mąż z domu nie wyrzucił za te wszystkie kosmetyki (mieszkamy u mnie w rodzinnym domu więc tak łatwo by mu nie poszło z tym;))) Zawsze mu obiecuję, że a to tego czy tamtego już nie kupię ale jak jest coś gdzieś w promocji to oczywiście muszę złapać i wrzucić do koszyka...Już niedługo zacznę przedstawiać to czego używam, na pewno będzie się to powtarzać u Was jednak opinie nasze mogą być troszkę rożne. Na razie uciekam do synka i męża (od dziś biedy jakieś choróbsko go łapie i muszę się Nim troszkę pozajmować).Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz