25 sty 2015

AVON SOLUTIONS 3 w 1 - peeling, maseczka, krem myjący

            Witam. Post o tym produkcie miał się ukazać kilka dni temu, ale niestety parę spraw się pojawiło, którym musiałam poświecić troszkę uwagi. Towarzysz pianki oczyszczającej Nivea to produkt 3 w 1 czyli peeling, maseczka, krem myjący z serii  Avon Solutions. Produkt zalegał w moich zapasach już dość długo, jednak kiedy skończył mi się produkt 3  w 1 z innej firmy postanowiłam wypróbować ten oto specyfik. Czy sprawdził się we wszystkich swoich rolach...raczej tak!!
 Moja opinia:
Preparat typu 3 w 1... czy możemy spodziewać się cudów po takim kosmetyku?? Jeśli ma się skórą nie wymagającą tak jak moja to myślę, że można . Produkt ma kremową konsystencję, jest koloru białego z dużą ilością niebieskich delikatnie ścierających drobinek. Opakowanie  zawiera 100 ml kosmetyku. Ja najbardziej uwielbiam stosować ten produkt jako maseczkę, dla mnie świetnie oczyszcza , dość szybko zasycha i tworzy na twarzy skorupę, która  dość łatwo się zmywa.Produkt nie podrażnia, choć jedynym minusem może być uczucie ściągnięcia, wysuszenia twarzy, które szybko znika po zastosowaniu dobrego kremu nawilżającego. Gdy używam jako kremu myjącego czy peelingu po zastosowaniu moja buzia jest gładka,nie świeci się, jest dobrze oczyszczona. Podczas aplikowania czuć chłodzenie co dla mnie jest bardzo przyjemne. Jest bardzo wydajny. Polecam wypróbować na własnej skórze...;)
 Skład:
Aqua, Kaolin, Sodium Methyl Cocoyl Taurate, Silica, Alcohol Denat, Glycerin, Bentonite, Oryza Sativa (Rice) Starch, Sodium Chloride, Polyethylene, Glyceryl Stearate, Pentaerythrityl Tetraethylhexanoate, Polysorbate 20, Xanthan Gum, Imidazolidinyl Urea, Phenoxyethanol, Parfum, Salicylid Acid, Disodium EDTA, Glycolic Acid, Menthol, Retinyl Palmitate, Sorbitol, Tocopherol, Leontopodium Alpinum Flower/Leaf Extract, Cl 77891, Cl 42090

A Wy lubicie preparaty typu 3 w 1 ?? Pozdrawiam serdecznie.

4 komentarze:

  1. Zależy jakie kosmetyki 3w1, ale raczej lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio tylko kupuje kosmetyki Avon wiec może i sie skusze.

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja nie przepadam za 3 w 1 ale czasem zdarzają się perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tej serii nie miałam niczego.

    OdpowiedzUsuń