6 lut 2013

Avonowskie odświeżacze do stóp

Po dzisiejszym dniu jestem tak wyczerpana... Od rana mój synek marudny, nie chce jeść i zaczyna coś mi pokasływać;( Na szczęście nie ma gorączki, oby to nie było nic poważnego  Teraz ładnie sobie usnął, a że dziś łózko mamy tylko dla siebie (tata powędrował na noc do pracy) to śpimy razem;) A ja postanowiłam  napisać o moich avonowskich odświeżaczach do stóp.


Posiadam w tej chwili dwa:
*Chłodzący spray do stóp i nóg Mięta i Aloes
*Chłodzący spray do stóp Wiśniowa świeżość

Opakowania są małe, poręczne, jest to 100 ml produktu. w ofercie Avonu  było jeszcze kilka rożnych zapachów i ciągle pojawiają się nowe. Nie są to spraye przeciwgrzybiczne, antybakteryjne ale po prostu odświeżające, chłodzące  Osoby, które nie mają problemów se stopami powinny je nabyć. Jednak zapach nie utrzymuje się długo. Od razu po rozpyleniu czuć bardzo alkohol, który jest w składzie niestety. Więc  jeśli ktoś ma rany na piętach to odradzam stosowanie. W zimie często stosuję go do butów, żeby delikatnie odświeżyć je natomiast w lecie zawsze staram się mieć go przy sobie jak wybieram się w dłuższą podróż  gdyż  świetnie chłodzi stopy w upalne dni, otulają je takim delikatnym zapachem. W promocji ok 8-10 zł. Ja jako konsultantka ostatnio nabyłam je po 5 zł, wiadomo większe zapasy porobiłam;)

A jakie zapachy wy używałyście??

3 komentarze:

  1. nie miałam ale jakoś nie przepadam za kosmetykami z Avonu, kiedyś był na nie szał i mi już przeszło :p




    Zapraszam do mnie, obserwujemy?



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jako konsultantka od 10 lat tak się do nich przyzwyczaiłam, nie królują u mnie w domu ale zawsze jakieś zamawiam tak z przyzwyczajenia.

      Usuń
  2. po tej recenzji chyba skuszę się na jakiś:)

    OdpowiedzUsuń