20 sty 2019

Maska do włosów Kallos Cherry

Witam. Może jeszcze mnie pamiętacie...chociaż wątpię...Kiedyś próbowałam prowadzić bloga o tematyce kosmetycznej, bawiłam się tym można powiedzieć. Parę razy próbowałam wrócić do pisania jednak nie udawało się.. Czy tym razem będzie inaczej, nie wiem zobaczymy. Mam ochotę znowu spróbować.. Nowy rok, nowa Ja, nowe plany, nowa kartka do zapisania... Działamy!!!!

Postanowiłam zapuścić włosy, tak na maksa. Faza na krótkie fryzury już mi przeszła...starając się zapuszczać włosy stosuje różnego rodzaju maski, olejki, odżywki oraz suplementy diety. Włosy mam teraz tak trochę za uszy, najgorszy etap mam już za sobą;-) Nawet mogę już zawiązać kucyka...hehe;-)

Na moim Instagramie możecie przeczytać krótko, zwięźle i na temat o masce Kallos Cherry:

 Jakie są moje ulubione maski do włosów...oczywiście maski Kallosa... wielkie butle, niska cena i na moje włosy rewelacyjnie działają 💪 Od jakiegoś czasu używam Kallos Cherry z olejem z pestek czereśni do włosów bardzo zniszczonych. Zapach obłędny, który dość długo utrzymuje się na włosach. Po jej użyciu włosy są mega gładkie, lśniące, nawilżone i idealnie się układają.. już nie potrzebuje prostownicy 😂 Niby producent zaleca nałożenie  jej na 5min ale ja często zostawiam ją nawet  na godzinę💪😍 Dla Was, która maska Kallos jest najlepsza???


Producent pisze
 " Kondycjonująca maska do włosów z olejkiem z pestek czereśni. Maska w kremie o delikatnej teksturze do mocno zniszczonych włosów. Aktywne składniki oleju z pestek czereśni bogatego w witaminy  A, B1, B2, B6, C oraz w minerały jak fosfor, wapń, potas i wysokiej koncentracji żelazo, natychmiast nawilżają suche i łamiące się włókna włosow. Po zastosowaniu włosy stają się łatwe w obsłudze, odżywione, lśniące i aksamitnie miękkie. Stosowanie: stosujemy po umyciu na wysuszonych recznikiem włosach. Po upływie 5minut działania spłukać."

1 komentarz:

  1. U mnie maski Kallos działają tylko przy pierwszym użyciu. Wówczas dają efekt wow;)

    OdpowiedzUsuń