1 lip 2015

Ziaja liście manuka żel myjący

               Witam. Ciągle brakuje czasu na wszystko, ale staram się coś Wam napisać, zrecenzować...tak więc dziś  padło na żel myjący z Ziaji z serii liscie manuka....W zapasach mam jeszcze pastę do oczyszczania i tonik, ale one  czekają na swoją kolej...za dużo mam naraz pootwieranych kosmetyków... Wy też macie z tym problem...???


Od producenta:
"Oczyszczający spłukiwalny żel myjący. Nie zawiera mydła. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.

Substancje czynne głęboko oczyszczające:
ekstrakt z liści manuka o działaniu antybakteryjnym
-ściągająco-normalizujący zinc coceth sulfate

Substancje czynne nawilżająco-kojące:
-kwas laktiobionowy
-alantoina
-prowitamina B5

Czysta i świeża skóra:
-zapewnia efekt dokładnie oczyszczonej skóry
-łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia skóry
-kwas laktobionowy ułatwia redukcję sebum
-poprawia nawilżenie i miękkość naskórka
-przygotowuje skórę  do zabiegów pielęgnacyjnych

Sposób użycia:
Nanieść żel na dłonie  i umyć twarz przy użyciu wody. Omijać okolice oczu, stosować rano i wieczorem."


 Skład:
Aqua(Water), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Coco Glucoside, Zinc Coceth Sulfate, Glycerin, Panthenol, Allantoin, Lactobionic Acid, Propylene Glycol, Leptosspermum Scoparium Leaf Extract, Cocamide DEA, Sodium Chloride, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamala, Limonene, Linalool, Citric Acid


Moja opinia:
Żel znajduje się w wygodnej butelce z pompką o pojemności 200ml, aplikacja produktu jest dość łatwa, pompka nie zacina się. Żel ma  lejącą konsystencję, świetnie się pieni, wystarczy niewielka ilość aby dokładnie oczyścić twarz. Zapach dość przyjemny, orzeźwiający, troszkę może cytrusowy...
Tak jak producent napisał należy omijać okolice oczu... mnie szczypie po prostu...Stosuję rano i wieczorem, skórę dość ładnie oczyszcza...ale jeśli chodzi o nawilżenie to w moim przypadku jest z tym problem. Po spłukaniu preparatu mam dość nieprzyjemne uczucie ściągnięcia skóry... Jest to jednak jedyny minus tego żelu bo  moja cera odkąd stosuję ten żel jest  tak gładka, oczyszczona, zniknęły wyskakujące pojedyncze krostki...
Produkt jest łatwo dostępny, ja swój akurat kupiłam w Naturze w promocji za 5,99zł a jeśli chodzi o wydajność to myślę, jest on bardzo wydajny... Używam go od miesiąca i mam jeszcze 1/3 opakowania...

A  u Was sprawdziły się produkty z tej serii Ziaji???

10 komentarzy:

  1. kurcze, coś ostatnio dużo o tej serii na blogach (już chyba z trzeci post taki widzę dzisiaj). mimo wszystko cały czas opinii mojej nie zmieniam i ten żel jak i pastę bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tonik trochę mniej :P

      Usuń
    2. Ja takich postów widziałam mnóstwo jakiś czas temu jak ta seria weszła...;) Ale tak to jest jak się pojawi coś nowego w kosmetyce to później tylko o tym się czyta zazwyczaj na blogach...

      Usuń
    3. Również mam taki problem z tym otwieraniem wszystkich kosmetyków na raz, czy jest port zebra, czy nie :D

      Usuń
  2. nie lubię go, za mocny ;(
    obecnie używam z La Roche Posay i jest super

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam ten żel i lubiłam go :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tej serii najbardziej lubię pastę, ale żel, tonik i krem na noc też były bardzo dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam żel z peelingiem, ale go nie polubiłam ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. z początku bardzo go lubiłam, ale później trochę przesuszył moją skórę :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam go i właśnie też o nim teraz napisałam :D

    OdpowiedzUsuń