22 lip 2015

Evelne Cosmetics- Selftan Arganowa mgiełka samoopalająca do twarzy i ciała

              Witam. Znowu małe zaległości, ale wakacje należą się każdemu. Tydzień nad morzem we Władysławowie... bajka, szkoda tylko, że pogoda nie była troszkę lepsza.. chociaż pierwszy raz trafiłam, że  podczas dni, które byłam nad morzem ani razu nie padał deszcz...pierwsze dni były troszkę chłodniejsze, ale pozwiedzaliśmy i było ok. natomiast ostatnie  3 dni byczyliśmy się na plaży, mimo, że wiało okrutnie...ale od czego są parawany, namioty...
Wyznacznikiem pytania  jak było nad morzem, jest odpowiedź mojego dziecka, który odpowiada "super było"... I to jest najważniejsze...
No ale wakacje wakacjami a zaległości na blogu się pojawiły..Dziś o mgiełce samoopalającej, którą dostałam od firmy Eveline Cosmetics w ramach współpracy. Od 3,5 roku nie chodzę do solarium, produkty samoopalających w kremie, balsamach też nie używam...Mam dość łatwo opalającą się cerę ale przed wakacjami fajnie byłoby się troszkę opalić.. zresztą nie oszukujmy się po co jedziemy na wakacje... no własnie po to. Rozbrajają mnie dziewczyny paradujące po plaży tak strzaskane przez solarium...a po czym to poznać...nie opalony pasek  ciała centralnie pod pośladkami... wygląda to kosmicznie... Miałam już do czynienia z podobnym produktem innej firmy, którego byłam raczej  zadowolona... i w tym przypadku również  nie zawiodłam się...


Producent zapewnia nas:
              "Arganowa mgiełka samoopalająca do twarzy i ciała 3 w 1 dzięki błyskawicznie wchłaniającej się formule szybko pogłębia koloryt skóry, nie powodując smug i przebarwień. zaawansowana receptura oparta na inteligentnym kompleksie DeepBronze TM, łączącym intensywne brązujące składniki mgiełki z wygładzająco-nawilżającym ekstraktem z aloesu, zapewnia efekt głębokiej, równomiernej złocistej opalenizny. Kwas hialuronowy intensywnie nawilża skórę, nadając jej aksamitną  miękkość. Olejek arganowy oraz kompleks witamin A,E i F odżywiają oraz podkreślają opalony koloryt skóry.

NIE BRUDZI UBRAŃ

Sposób użycia: Przed użyciem wstrząśnij. Równomiernie rozpyl na skórze. i wmasuj w ciało okrężnymi ruchami. Po umyciu umyj ręce. "

Moja opinia:
        Jak już wcześniej wspomniałam miałam do czynienia z podobnym produktem, który  pozytywnie mnie zaskoczył. Ten również jest niczego sobie. Mgiełka zamknięta jest w plastikowej buteleczce  o pojemności 150ml z atomizerem, który nie zacina się i dość łatwo psika. Aplikacja jest prosta, zapach produktu dość przyjemny. Szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy, już po godzinie widać jak  powstaje piękna, złota opalenizna .Nie ma tu mowy o plamach czy smugach...wiadomo jeśli dobrze rozprowadzimy preparat...;) Po kilku użyciach skóra jest przyjemnie opalona, gładka.
Co do trwałości się nie wypowiem ponieważ  mam tak opaloną skórę, że sama już nie wiem czy to od słońca czy od tej mgiełki... Polecam każdemu. Cena ok 20zł nie jest zbyt wygórowana, a wiadomo w promocji można  kupić jeszcze taniej.. Warto spróbować.


Dziękuję firmie Eveline Cosmetics za możliwość przetestowania kosmetyku. 

A Wy już po wakacjach czy jeszcze przed??? Ja już po ale czuje niedosyt... i w jakiś ciepły weekend trezba gdzieś się nad jeziorko wybrać...;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz