27 lis 2014

Ziaja -mleczko do ciała Masło Kakaowe

Witam. Po kosmetyki firmy Ziaji sięgam od bardzo dawna. Dla mnie jest to świetna polska firma. Kosmetyki są tanie, wydajne i godne polecenia.  Pod koniec wakacji kupiłam mleczko do ciała Masło
Kakaowe, chciałam wzmocnić swoją opaleniznę a jednocześnie utrzymać ją dość długo. Mam ciemną karnację i bardzo łatwo się opalam.


 Co nam obiecuje producent:
*Delikatnie natłuszcza i normalizuje procesy lipo-regeneracji skóry
*Wzmacnia naturalną barierę ochronną minimalizując ryzyko podrażnienia
*Prawidłowo nawilża oraz zapewnia skórze wysoką elastyczność
*Zachowuje gładkość, miękkość i jędrność na poziomie skóry młodej
*Poprawia koloryt oraz przyśpiesza powstawanie równomiernej opalenizny

Kakaowa receptura:
*delikatna konsystencja
*formuła woda w oleju
*bez barwników, bez parabenów

Moja opinia:
Pierwsze co jest fantastyczne w tym mleczku to zapach, jest boski, mleczno -kakaowa nuta, która bardzo długo utrzymuje się na skórze. Dzięki kremowej konsystencji rozprowadza się znakomicie i bardzo szybko wchłania. pozostawiając uczucie dogłębnego nawilżenia skóry. Dużym plusem jest forma aplikacji. Mleczko posiada pompkę dzięki której łatwo dozuje się kosmetyk. Czy zauważyłam poprawienie kolorytu skóry...może gdybym systematycznie używała to może i by tak było. Czy przyspiesza opalanie, zdecydowanie tak. Mimo, iż ja nie mam problemu z uzyskaniem pięknej, brązowej opalenizny to wydaję mi się, że po używaniu tego mleczka opalam się w trybie ekspresowym. Wystarczył jeden spacer z synkiem na dwie godziny do parku...wracałam brązowa...Jest to bardzo wydajny preparat, który warto wypróbować nawet dla samego zapachu i efektu nawilżenia...

Cena: ok 10zł/400ml

 Dla zainteresowanych dołączam zdjęcie składu - trochę kiepskie ale jest;)

A Wy którą serię Ziaji lubicie najbardziej??

--------------------------------
Jutro idę zamawiać płytki do łazienki, jak na dzień dzisiejszy  łazienka będzie w kolorystyce biało-kremowa  - wenge. Na początku miała być beżowo-brązowa, później biało-czarna, nawet wersję biało-szarej  obmyślaliśmy...Za duży jest wybór. 

2 komentarze:

  1. o nie znam tego mleczka, ale już mi się podoba ten dozownik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam to mleczko, zapach jest obłędny i fakt też mam wrażenie że jakoś przyśpiesza opalanie, dozownik idealny jak dla mnie. Jeden z moich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń