19 maj 2014

Akcja Odżywianie

Witam. Dziś chciałam Wam przedstawić moje nowe nabytki do pielęgnacji paznokci i rzęs. Będąc w aptece natknęłam się na preparat do regeneracji paznokci firmy BeneteNails. Jest to preparat 3 w 1:podkład, utwardzacz, nabłyszczacz. 

Koszt opakowania to 5zł za 10ml. Czy któraś z Was miała styczność  z tym preparatem?? 


Jak większość z Was będąc w Biedronce również kupiłam aktywne serum do rzęs z L'Biotica, koszt wyjątkowo niski bo kosztowało tylko 7,99zł za 7 ml.. Tylko pytanie czy jest skuteczny i warto było wydać te pieniążki. Na razie używam kilka dni więc za bardzo nie mogę się wypowiedzieć odnośnie działania preparatu...Najważniejsze, że nie szczypie w oczy jak to mi robił olejek rycynowy;(

Miłego dnia życzę a ja uciekam prasować ubranka mojego synka a później czas na porządki...

3 komentarze:

  1. ja nie miałam żadnego z tych kosmetyków, mam nadzieję, że odżywka do rzęs okaże się strzałem w dziesiątkę·

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bardzo jestem ciekawa tej odżywki do rzęs, jakoś nie mam przekonania do tego typu odżywek, dlatego nie zakupiłam jej w Biedronce, ale czekam na recenzję, mam nadzieję, że jednak będą efekty :) U mnie super się sprawuje ochronna pomadka Alterry nakładana szczoteczką na rzęsy. Widać, że rzęsy wyraźnie się wzmocniły :-))))

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja nie miałam styczności z tymi kosmetykami. Obawiam się, że byłabym bardzo nie sumienna w kwestii odżywiania paznokci. Choć moje wołają o pomstę do nieba obecnie.

    OdpowiedzUsuń