4 sty 2014

Prezentowo Życzeniowo!!!

Witam z Nowym Rokiem, chciałabym Wam wszystkim zyczyć wspaniałości na ten rok, więcej czasu dla siebie i bliskich, miłości, zdrowia i spełnienia tych najskrytszych marzeń!!! Po prostu SZCZĘŚLIWEGO!!!

Tak wyglądało witanie Nowego Roku z mojego balkonu... Tak tak, niestety siedziałam w domku, synek miał zapalenie oskrzeli, jednak już dziś czuje się świetnie.


Zdjęcia robił mój mąż i uważam, że nieźle mu to wyszło.
 Zajrzałam dziś do Natury, są w promocji kremy do rąk Green Pharmacy za 1,99zł, śmieszna cena. Wziełam dwie sztuki, jeden krem  z Aloesem, który ma za zadanie nawilżać i zmiękczać a drugi  z Rumiankiem, który ma  regenerować i łagodzić skórę dłoni. Miałyście któreś z nich, mam nadzieję, że nie zawiodę się na nich.



A oto moje małe prezenty pod choinką, nie są to wszystkie rzeczy, zapomniałam o paru ale to w następnych postach. Ostatnio Wam pokazałam już mój portfel, który robi furorę;) Wśród prezentów znalazła się też szkatułka na biżuterię, ma wyjmowaną górną półeczkę, dwie bransoletki, bardzo grube cieple skarpetki i aniołek do podgrzewania dłoni-fajny gadżet;)






W mojej starej szkatułce już brakuje mi miejsca więc Mikołaj dobrze pomyślał, wkońcu uporządkuję i posegreguję swoje "Skarby".

3 komentarze:

  1. Cena kremów do rak faktycznie śmieszna.

    OdpowiedzUsuń
  2. To jak z balkonu to miałaś świetny widok:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzy mi się jakieś pudełko na biżuterię, bo do tej pory to ciągle mam jakieś rozwiązania zastępcze i przypadkowe pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń