5 kwi 2013

Brait przeciw kurzowi...

Witam. Dziś recenzja preparatów do kurzu od Pani Zuzanny.  Dostałam jakiś czas temu dwa preparaty przeciw kurzowi w sprayu  Brait, jeden o zapachu miodowym, drugi natomiast pachnie migdałami.

Producent napisał...
"Formuła nowych preparatów Brait oparta została na sześciu substancjach aktywno- pielęgnacyjnych oraz składnikach antystatycznych, które tworzą delikatną kremową konsystencję, łatwą do równomiernego rozprowadzania na powierzchniach. Dodatkowo baza wyrobu opiera się na alkoholu etylowym, przez co wyróżnia nowe Brait’y na tle konkurencyjnych produktów w tej kategorii. Inne tego typu środki bazują na szkodliwym dla zdrowia alkoholu metylowym lub metoksyizoporpanolu - surowcach mogących wywoływać bóle i zawroty głowy. Dzięki zastosowanej recepturze, produkty Brait są nie tylko bezpieczne, skuteczne i wydajne, ale także pozostawiają efekt czystości i świeżości na długi czas"

Opakowanie to 350 ml a sugerowana cena to 7,99.

Komodę mojego synka poddałam testowi,  po świętach wyglądała koszmarnie. A to rozsypana kaszka, a to nakurzyło się...
Preparat, który jako pierwszy testowałam jest to Brait o zapachu miodowym.
 Przy rozpylaniu preparatu tworzy się biała pianka, która dość szybko zamieniła się w pastę  którą łatwo było powycierać.
 Wygodnie się je trzyma w dłonie, są spore, ale nie przeszkadza to idealnie je złapać i spryskać daną powierzchnię. Dzięki szerokiemu rozpylaczowi, możemy łatwo i szybko spryskać całą powierzchnię mebla.
 Przy wycieraniu nie klei się, łatwo się rozprowadza i szybko wchłania, nie pozostawia tłustych smug. Co do zapachu, miodowy jest troszkę mocny, wywietrzyłam  trochę pokój po użyciu go i wtedy było już lepiej. Delikatny zapach unosił się w pokoju, jednak nie był on tak mocny jak zaraz po użyciu. 
 Końcowy efekt wyglądał tak... Komoda lśni, pachnie czystością i  już dwa dni stoi  w idealnym stanie. Może faktycznie, Brait nie pozwala tak szybko osadzać się kurzowi??
Na komodę wykorzystałam trochę sporą ilość preparatu, może dlatego, że chciałam dokładnie wam pokazać  działanie i wygląd produktu. Sądzę jednak , iż jest to preparat dość wydajny. Naprawdę wystarczy małe psiknięcie aby wytrzeć szafki. Jestem bardzo zadowolona z tych preparatów. 

Wy używałyście jakiegoś??

1 komentarz:

  1. kiedyś kupowałam takie preparaty, ale teraz wystarcza mi zwilżona wodą szmatka ;)

    OdpowiedzUsuń