11 lut 2013

Pomarańczowe masło Ziaja

Mój ukochany przyjaciel czyli Pomarańczowe masło do ciała od Ziaji czeka już na mnie,, obok Niego czekają moje dwie rybki 
*Odżywka keratynowa
*Serum pod oczy


Ma fenomenalny zapach. Po wysmarowaniu czuje się jakbym plasterkami pomarańczy obłożyła całe moje ciało. Masło jest gęste, ale bez trudu można je wydobyć z opakowania i  łatwo się rozsmarowuje na ciele, szybko się wchłania . Po kilku dniach systematycznego stosowania czuć  że skóra jest gładka, doskonale nawilżona i pełna energii!  Kupiłam to masło kiedyś w zestawie razem z żelem pod prysznic i balsamem do ust, wszystkie rzeczy pachną tak samo. Używam wielu balsamów do ciała i tak naprawdę nie wiem czy ma ono działanie ujędrniające i antycellulitowe jak  jest napisane na opakowaniu...czy może wspomaga inne preparaty...Jestem osobiście bardzo zadowolona i sadze, że jak się trafi promocja to na pewno się skuszę znów na ta serię.A Wy??

 A jeśli chodzi o rybki:
*serum pod oczy ma dziś swoja premierę
*odżywka keratynowa jest u mnie już długi czas, więcej o niej napiszę jak będę  pisać o moich spostrzeżeniach odnośnie serum pod oczy, wtedy tez umieszczę opinie o Dermogalu A+E. Używałyście już tych kapsułek??

Po tylu informacjach i promocjach w Biedronce postanowiłam się jutro wybrać i ja. Zobaczymy co upoluje!!! Na pewno płatki kosmetyczne, ale jest tego tyle w gazetce, że pewnie coś jeszcze  kupię mimo, że szafy pękają w szwach od kosmetyków.

1 komentarz: