21 lut 2013

Moje Avonowskie zapachy i nie tylko...

Moje aktualnie używane przeze mnie zapachy :

*Pur Blanca  blush
*Slip Into Darling
*Treselle Mystique
*Incandessence

*Playboy Play it sexy- trochę za słodkie

Jeszcze Miałam Perceive Dew ale podwędziła mi je moja mama...

Jak wiadomo trwałość wód z Avonu nie jest zbyt długa, ale i ich cena nie jest zbyt wysoka dlatego też warto mieć zawsze jakieś małe opakowanie w torebce, ja nosze przy sobie moje ulubione Incandessence o pojemności 30 ml;)
A Wy też macie zawsze jakiś zapaszek przy sobie??

5 komentarzy:

  1. Miałam tą Pur Blance, zapach nieziemski ale trwałość kijowa... ;x Niestety. EDT mają kiepską trwałość w avonie, ale za to EDP nieziemską :) Mam Today Always Tommorow i ma mega trwałość i zapach, chodź mi się znudziła i nie uzywam, praktycznie cała jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam kiedyś kiedyś Always i faktycznie trwałość ich była niezła.

      Usuń
  2. pur blance baardzo kojarzy mi się z końcem podstawówki i z gimnazjum :D aż tęsknie za tym zapaszkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam z avony pierwszy flakonik Pur Blance. Był świetny,bardzo mi się podobał, ale nie mam już kontaktu z moją koleżanką z roku konsultantką i w sumie przestałąm kupować kosmetyki avon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś coś chciała po niższych cenach to pisz na maila.

      Usuń