8 gru 2012

 GARNIER B.B Cream


 Kupiłam ten krem zachęcona reklamą jego oraz niezłą promocją w jednej z drogerii (zapłaciłam za niego ok 15 zł). Mam kolor 03-medium. Krem ładnie pachnie co jest dla mnie dużym plusem. Stosuję go zawsze pod pokład gdyż uważam, że sam krem nie daje rady w pełni skorygować nierówności, wygładzić cerę a do tego strasznie świeci się po nim buzia. Ładnie się rozsmarowuje, nie pozostawia smug.  Co do nawilżania to się zgodzę, po kilku dniach używania moja buźka zmieniła się  bardzo. Jest milsza w dotyku, gładka... może to dzięki temu kremowi?? Jest bardzo wydajny co jest też dużym plusem.  Stosuję go już ze 2 miesiące(może nie codziennie) i jest jeszcze sporo go.  Myślę, że nie będę z nim zaprzyjaźniona na stałe. Jeśli będzie w promocji to może czasem się na niego skuszę, ale to nie jest produkt, który muszę mieć w swojej kosmetyczce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz