19 lis 2012

Ziaja nuno

Ziaja nuno

  • maska z zieloną glinką
  • peeling enzymatyczny


Będąc kiedyś na zakupach w Naturze jak to ja musiałam coś kupić;) Akurat natknęłam się na serie kosmetyków Ziaji - Nuno. Z tego co wyczytałam na internecie produkty te są dla młodych osób, z cerą zanieczyszczoną i skłonna do wyprysków. Jako, że Ziaja to jedna z moich ulubionych firm kosmetycznych to wzięłam od razu maseczkę i peeling. Były to tanie produkty, nie pamiętam ile kosztowały, ale  sądzę, że cena była przystępna.  Są to produkty o pojemności 60 ml.Co do ich skuteczności to nie powala mnie na kolana. Może dlatego, że jako 27-letnia kobieta mam już cerę dojrzałą, która potrzebuje kosmetyków o intensywniejszym działaniu?? 
Maska z zieloną glinką - używam jej bo używam jednak działania zbytniego nie zauważyłam, delikatnie oczyszcza. Jest przyjemna w stosowaniu, zapach glinki. Uważam  że ta maseczka mogłaby być trochę gęściejsza, zbyt wodnista jest dla mnie. zasycha po ok 15 minutach. Nie zagości na stałe w mojej kosmetyczce niestety.
Peeling enzymatyczny - jak dla mnie to nie robi nic, może po prostu za delikatnym nawilżeniem skóry, przynajmniej mam takie odczucie. Jest przyjemny w stosowaniu, nie podrażnia skóry, ale uczucia wygładzenia, rozjaśniania cery jak to obiecuje producent  to ja nie widzę. Tak jak poprzednik napewno nie zagości u mnie na stałe. 

To byłoby na tyle dzisiaj. Uciekam zaraz spać gdyż synek tez usypia więc muszę i ja to wykorzystać;) Może jutro będę miała więcej czasu to będę opisywać kolejne moje kosmetyki.
Miłej nocki. Do zobaczenia...

1 komentarz:

  1. Też miałam ten zestawik, u mnie zamiast "robić nic" przetłuszczały mi cerę :(

    OdpowiedzUsuń