5 sie 2015

Rossmann-gazetka promocyjna.

          Witam. Mimo, że już powoli aktualna gazetka Rossmana dobiega końca to jednak chciałam Wam podzielić się tym co w niej znalazłam ciekawego. W niezłej cenie są produkty Wake Up Rimmel, płukanki do ust Aquafresh, kremy do depilacji Eveline Cosmetics (ja zakupiłam na  zapas parę). A Waszą uwagę co przykuło??


Gazetka do obejrzenia TU

      Czy Wy też nieraz macie  tak kiepskie dni, że oprócz leżenia w łóżku nic innego nie powinno się robić...?? Dziś dwa razy farbowałam włosy... zamiast fajnego odcienia rudości na moich włosach pokazał się fioletowo-bordowy odcień  ... dobrze, że miałam w domu farbę, którą zakupiłam dość dawno... i po dwóch godzinach moje włosy zyskały  nowy kolor   CZARNY... i znowu jestem Czarnulą... a chciałam być Ruda...;) Będę więc czarownicą a nie rudzielcem...
Chyba był to zły dzień na farbowanie włosów...

1 komentarz:

  1. Dawno nie byłam w Rossmannie, może się na coś skusze :)

    OdpowiedzUsuń