21 cze 2015

Rossmann-nowa gazetka promocyjna

            Witam... Pewnie już zapomnieliście o mnie... Prawie miesiąc przerwy... narobiło się tyle zaległości, że ho ho...Dziś szybki post przypominający, że jeszcze żyję i zamierzam zacząć działać... Już zaczynam szykować sobie nowe posty abym mogła być z Wami na bieżąco i dość często... Dzieje się dużo...  do przeprowadzki coraz bliżej... meble i sprzęt kuchenny już jest, łazienki już w płytkach, teraz tylko zamawiać lustra i biały montaż...ułożyć podłogi, drzwi, trochę jeszcze pomalować i można mieszkać...;) Oby się  jeszcze w wakacje udało;)

Od 19 czerwca obowiązuje nowa gazetka w Rossmanie, w niej sporo fajnych promocji jak zwykle;)
 Szampony GlissKur po 9,99 za 400ml...
Szampony Schauma za 6,99zł za 400ml... tak mi się wydaje..
Eveline balsam z peelingiem pod prysznic za 12,99 jestem bardzo go ciekawa...
AirWick wkłady po 13,99 muszę w końcu kupić...


Gazetkę możecie obejrzeć TU

W miesiącu  sporo się wydarzyło... Załapałam się do testowania tuszu i podkładu z Rimmela, wygrałam rozdanie dość spore z kosmetykami Balea, już nie mogę się doczekać aby przetestować te cudeńka...jestem w trakcie testowania produktów Eveline i BingoSpa, recenzje niebawem...

Pozdrawiam i już za dwa dni jestem z powrotem z recenzją maseczki od Bingo Spa...


4 komentarze:

  1. ooo jeszcze nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. miłego testowania produktów Balea! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, jeszcze nigdy nie miałam z nimi do czynienia...

      Usuń