2 maj 2015

Gazetki promocyjne-NATURA, ROSSMANN

       Witam. Jak tam mija Wam majówka??? Powyjeżdżałyście gdzieś czy  może spędzacie go w domu...?? Ja wczoraj razem z mężem, synkiem, szwagrem i szwagierką wyskoczyliśmy do Kazimierza Dolnego. Mimo deszczu w pewnym momencie czas minął sympatycznie, wesoło... pospacerowaliśmy, byliśmy na Zamku, weszliśmy na basztę;)
Dziś będąc na zakupach wstąpiłam też do Rossmana ale tak jak powiedziałam tak też zrobiłam... jak narazie nie kupiłam nic na wielkiej promocji -49%... mnie bardziej zainteresowała nowa gazetka promocyjna, w której są dezodoranty Nivelazione za 7,99 a mój mąż je uwielbia.. przy kasach u mnie stały również szampony i odżywki Syoss po 8,99.


Gazetka do obejrzenia TU

Można zauważyć, że Rossmann i Natura dość mocno rywalizują ze sobą... promocja goni promocję. Dopiero co była 40% promocja w Naturze, teraz Rossmann -49% to Natura odpowiada promocją 1+1,  wszystkie akcesoria do włosów, makijażu i paznokci. No w końcu czymś musimy nakładać te pudry, zdobić paznokcie, wycinać skórki itd...Będzie również promocja na lakiery do paznokci, kupując trzy najtańszy dostaniesz za 1 grosz..promocja będzie obowiązywać od 7 maja, wtedy również w Rossmanie będzie obowiązywać promocja lakierowa;) Interesują  mnie płyny micelarne z Green Pharmacy, są teraz w promocji za 9,99 za 500 ml. Używał ktoś...?? Warto kupić??  Koniecznie muszę nabyć przyśpieszacz opalania z Ziaji, uwielbiam go;) Nivelazione również w promocji po 7,99


 Gazetka do obejrzenia TU

Ja uciekam spać, bo jakaś taka padnięta jestem dzisiaj...Dobranoc!!!

3 komentarze:

  1. Mi majówka leci strasznie.. Wczoraj chłopak złamał rękę i leży w szpitalu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolę omijać już promocje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja do natury po pędzle chyba pojade;)

    OdpowiedzUsuń