21 kwi 2015

ROSSMANN - gazetka promocyjna

            Witam. Właśnie zbieram się za robienie zdjęć nowych kosmetyków, które przywędrowały do mnie ostatnimi czasy, szykuję też post o mojej ogromnej (przynajmniej dla mnie) kolekcji lakierów. W końcu też pojawi się projekt denko, pustych opakowań nazbierałam, że ho ho...;) Tymczasem zapraszam do obejrzenia nowej gazetki promocyjnej Rossmann, w której jest sporo fajnych produktów, m.in.  produkty firmy Syoss, mgiełka Radical czy pasty Colgate.

Gazetka do obejrzenia TU

Doszły mnie słuchy, że Drogeria Natura niemiło postępuje z aktualną promocją -40% na kosmetyki... ciekawe czy Rossmann też tak robi?? 

Który post chcecie  by ukazał się jako pierwszy?? Denko, kolekcja lakierów, przesyłki ostatniego tygodnia czy po prostu recenzja  jakiegoś kosmetyku??

Pozdrawiam serdecznie...

2 komentarze:

  1. Ciekawa oferta, trzeba zajrzeć do Rossmana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już czekam na promocje w Rossmannie :D

    OdpowiedzUsuń