14 mar 2015

ROSSMANN, BIEDRONKA - gazetki promocyjne.

        Witam. Przeglądając swoje zapasy kosmetyczne zauważyłam, że  w zapasach kompletnie nie mam szamponów, tzn jeden... i ostatnio będąc w Rossmannie akurat była promocja na szampony Nivea  więc wzięłam dwa, jeden dla mnie "diamond volume" a drugi dla męża "strong power". Duże butle o pojemności 400ml kosztują tylko 8,99 więc moim zdaniem warto;) Są też odżywki po 6,99 ale ostatnio kupiłam maskę Kallosa i żadnej innej nie chce ... uwielbiam ją. Co jeszcze ciekawego...chemia jest w fajnych cenach. Kapsułki Vizira i Ariela też są w promocji i warto skorzystać bo są naprawdę dobre;)


Całą gazetkę możecie przejrzeć TU

Od 19 marca będzie też obowiązywać gazetka "Radosny dom"  w Biedronce. Jako, że pomału zaczynamy wykańczać nasz DOM, do którego mam nadzieję dość szybko się wprowadzimy...chociaż to się coraz bardziej wydłuża  to takie akcje promocyjne bardzo mnie interesują. Poduszki, firany, dywany...najbardziej spodobały mi się poduszki na krzesła, mam nadzieję, że w rzeczywistości też będą takie kolorowe, żywe... Zresztą w Biedronce często są tak świetne i tanie artykuły, że warto tam zaglądać. 



Gazetka do obejrzenia TU

A Wy co ciekawego sobie upatrzyłyście??? Pozdrawiam...

2 komentarze: