21 mar 2015

PRZEGLĄD gazetek promocyjnych

           Witam. Zbliżają się Święta Wielkanocne a w sklepach coraz więcej fajnych promocji i to nie tylko kosmetycznych...  Warto moim zdanie wybrać się do Biedronki i Lidla, bo tam są naprawdę fajne promocje...a jeśli chodzi o kosmetyczne promocje to moim faworytem jak zawsze jest Rossmann, nawet Natura nie ma tak fajnych promocji choć w tej gazetce coś przykuło moją uwagę...

W Lidlu możemy już za 2 dni znaleźć sporo fajnych gadżetów świątecznych...


Gazetka TU

W Biedronce dużo spożywczych rzeczy, nawet przepis na mazurek czekoladowy;) Chyba w końcu wypróbuję;)


Gazetka TU

W Rossmannie  mimo, że mam w zapasie kilka to chyba skusze się na peeling mango/kokos za 9,99 w tym cudownym słoiczku. Są też odżywki Isany po 3,99 a wiele dziewczyn chwali je ...Ajax płyn uniwersalny też jest w niezłej cenie 3,99 i wiele innych...


Gazetka TU

W Naturze  zaciekawiły mnie olejki orientalne do włosów po 2,99 tylko trzeba zrobić zakupy za minimum 25 zł...Ziaja mydła pod prysznic, które pachną obłędnie są po 5,99 za butlę 500ml...Szampony GlissKur są po 10,99 za 400ml a szamponami w zapasie u mnie kiepsko...


Gazetka TU


A Wy już porobiliście świąteczne zakupy czy czekacie na ostatnią chwilę?? Coś Was zaciekawiło w tych gazetkach??


3 komentarze:

  1. W Rossmanie kupiłam parę rzeczy m.in. krem bb z Garniera. Weszłam na chwilę do SuperPharm, gdy były te dwa dni promocji, ale okazało się, że w sumie żadnych szczególnych promocji bez karty sklepu nie ma, a kolejki niemiłosiernie długie, więc sobie odpuściłam... W Lidlu natomiast uzbierałyśmy naklejki na słodkie przepisy w książce ^^.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze coś ciekawego w tych promocjach się znajdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Promocje, promocje i kobieta jest szczęśliwsza :D

    OdpowiedzUsuń