7 lut 2015

BIEDRONKA- gazetka Kosmetyczna Odnowa

        Witam. Dziś o akcji Kosmetyczna Odnowa w Biedronce. Od 5 lutego jest nowa gazetka promocyjna w Biedronce a w niej wiele wspaniałych kosmetyków: Ja jestem ciekawa całej serii dziecięcej Dada, może przy najbliższym wypadzie kupię produkty do kąpieli...Teraz koniecznie muszę się skusić na płyny do kąpieli Luksja, poluję na nie już od dawna... To chyba tyle, chociaż ofert jest sporo i naprawdę kuszące jednak ja mam wszystko w domu w niezłych zapasach;)

Gazetka do obejrzenia TU

A Wy już byłyście w Biedronce na szaleństwie kosmetycznym??

4 komentarze:

  1. Póki co mam spore zapasy, a to co mam w planach kupić, nie jest dostępne w Biedronce :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo, że mam zapasy i tak pewnie niedługo coś zakupie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie byłam, ale uwielbiam biedronkę za te kosmetyczne oferty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam w Biedronce, zobaczyłam i nic nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń