11 gru 2014

Nowa gazetka Rossmann

Witam. Od wczoraj w Rossmannie obowiązuje nowa gazetka promocyjna, Mnie najbardziej interesują teraz zestawy prezentowe i szampony, bo okazało się, że nie mam ich w swoich zapasach... Obecnie w promocji są  Wella, Elseve i Pantene. Który polecacie??

Gazetka do obejrzenia TU

----------------------------------------------------------
Dziś przyszła do mnie moje zamówienie w Dniu Darmowej Dostawy z www.ezebra.pl. Nie udało mi się wytrzymać i nie kupić lakierów do paznokci, tym bardziej, że oferta była niesamowita... pochwaliłam się tymi cudnymi lakierami na Instagramie. Jeśli ktoś ciekawy to serdecznie zapraszam do zerkania;)

Pozdrawiam! Buziaki!

4 komentarze:

  1. ja czekam jak wykończę Aussie i zamierzam przetestować Pantene ochrona przed wypadaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te promocje za bardzo kuszą , zawsze znajdzie się coś po co stwierdzam że musze leciec a jak zwykle kupuje 10 razy wiecej rzeczy niz chcialam .kazda z nas tak ma?;p
    Dodatkowo na moim blogu czeka rozdanie , sama wybierasz kosmetyczną nagrodę .
    Zachęcam do wzięcia udziału

    http://aaangelllaaa.blogspot.com/2014/12/r-o-z-d-n-i-e-2-tak-jak-obiecaam-przy.html

    OdpowiedzUsuń