21 lis 2014

Gazetka Drogerii Natura

Witam. Dopiero co Rossmann zakończył fantastyczną promocję to teraz drogeria Natura kusi nas rabatem 40% na kosmetyki do makijażu... Gazetka obowiązuje od 20.11.2014r. Ja w Rossmannie kupiłam niewiele na szczęście, choć lakiery kusiły mnie bardzo ale wytrwałam i zakupiłam tylko dwa tusze do rzęs i dwa eyelinery z czego jeden oddałam szwagierce.  Czy Wy oprzecie się promocji w Naturze jak Ja czy wyruszycie na łowy??
Fajna oferta jest na lakiery Pierre Rene-5,99zł i na pomadkę Tisane albo balsam Tisane za 7,99zł.
Lubicie produkty Tisane??

Gazetka do obejrzenia TU

Ja tymczasem  uciekam robić sałatkę z tuńczykiem, ryżem, jajkiem, kukurydzą i papryką konserwową a Wy  co dodajecie??

4 komentarze:

  1. super !


    Zapraszam również do mnie, drugie życie mojego bloga, z tej
    okazji rozdanie z nivea ♥
    http://sandi-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. parę promocji mnie zaciekawiło, ale mam niestety daleko do Natury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. http://fashion-beautynails.blogspot.com/2014/11/5-losowanie-kartek-swiatecznych-kilka.html Zapraszamy , możesz dostać od nas kartkę świąteczną.! <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam najnowszą paletkę My Secret :)

    OdpowiedzUsuń