7 paź 2014

Nowa gazetka Rossmann + przypomnienie o rozdaniu

Witam. Wchodząc dziś do domku wieczorem  w miejscu na gazetki promocyjne włożona była między innymi gazetka Rossmanna, która będzie obowiązywać dopiero od 10 października. Fajnie jednak, że już jest dostępna ponieważ można zastanowić się nad kupnem niektórych produktów przeanalizować promocje w innych drogeriach. Ja upatrzyłam sobie szampony do włosów Syoss, choć ze trzy jeszcze mam w zapasie innych firm, ale cena ich jest bardzo korzystna. Dawno już ich nie miałam a raczej zadowolona byłam więc pewnie wrzucę do koszyka. Na wielu blogach  ą dość pozytywne opinie o  żelach Le Petit Marseiliais, a że są w promocji to może też się na nie skuszę, choć najpierw zajrzę do zapasów czy przypadkiem nie ma tam za dużo ich;) A Wam coś się spodobało??


Gazetka do obejrzenia TU


Przypominam również o trwającym rozdaniu-zgłaszać się można do 10.10.2014  TU
Frekwencja jest spora nawet ale jak się nie gra to się nie wygrywa;)

Pozdrawiam serdecznie.


6 komentarzy:

  1. na pewno zawitam w rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dziś miałam otwarcie Rossmana w mojej wiosce i zakupiłam tyle rzeczy ,że mam ręce spuchnięte do tej pory od ciężkich siat ,które ledwo doniosłam do domu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś będę w ross, na pewno na coś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam jeszcze tej gazetki, więc "idę" obejrzeć..a do rozdania z ciekawymi produktami oczywiście zgłosiłam się już :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi nic nie wpadło w oko w tej gazetce ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przeglądałam tej gazetki ale w tygodniu będę w Rossmannie i się rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń