22 paź 2014

Gazetka promocyjna Rossmann

Od 20 października pojawiła się nowa gazetka promocyjna Rossmana, znowu są szampony Syoss w promocji, w poprzedniej gazetce też były ale  podczas zakupów w Rossmanie  w końcu jednak nie wrzuciłam ich do koszyka, może tym razem... chociaż zapasy nadal mam dość spore...Na pewno skuszę  się na jeden albo dwa kremy do rąk z Eveline, są po 4,29 zł a bardzo je lubię. Idzie okres zimowy więc tego "towaru" nie może zabraknąć w torebce.
Gazetka do obejrzenia TU 

A Wy co tym razem kupicie??

4 komentarze:

  1. kupiłam tylko pasty do zębów i mydła w płynie. mam zapasy i staram nie ulegać promocji

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również narazie mam zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kończę płyn micelarny z Garniera i rozglądam się za nowym. Zainteresował mnie ten z Lirene :) Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń